Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: WTR betonową tandetą?

WTR betonową tandetą? 2013/08/29 22:56 #10471

  • iceman150
  • iceman150 Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • ICEMAN
  • Posty: 1696
  • Otrzymane podziękowania: 1008
  • Oklaski: 12
Przedraża właśnie wzmocnienie skarpy i to że ciężkim sprzętem to tam sobie nie pohasają.
Nie, nie prędkość była O.K. Tylko zakręt był za ciasny.

WTR betonową tandetą? 2013/08/29 07:40 #10453

  • slimak
  • slimak Avatar
  • Wylogowany
  • Bywalec
  • Posty: 122
  • Otrzymane podziękowania: 47
  • Oklaski: 1
Zastanawiające skąd ten koszt 5,4mln zł za 4km chodnika. Pewnie przez umocnienie skarpy, ale wychodzi drożej niż za budowę 4km linii tramwajowej w płaskim terenie.

Spróbujcie sobie wyobrazić ile dróg rowerowych można by za te pieniądze wyznaczyć i zbudować w centrum miasta. Pewnie z dobre 20km.

WTR betonową tandetą? 2013/08/28 21:25 #10443

  • Pietrek
  • Pietrek Avatar
  • Wylogowany
  • Stały Bywalec
  • Posty: 376
  • Otrzymane podziękowania: 262
  • Oklaski: 1
Z tego co widziałem na dołączonym filmie jak to ma być wykonane, to według mnie ma być po prostu ścieżka dla pieszych :) a nazywa się ją trasą rowerową żeby otrzymać dofinasowanie i wszystko jasne :woohoo: i zapewne nie będzie na tej ścieżce wydzielonego pasa dla pieszych, i dla rowerów. Więc będzie na zasadzie kto kogo pierwszy zrzuci z urwiska do Wisły :P

I żeby nie być gołosłownym dobrym przykładem jest istniejąca trasa TYLKO DLA ROWERÓW nad Wisłą na osiedlu Kopernika gdzie piesi czyją się jak u siebie. Na szczególną uwagę zasługują ci idący z psami na zbyt długiej smyczy. :pinch:
Sukces jest w dużej mierze kwestią wytrwania, gdy inni rezygnują.

WTR betonową tandetą? 2013/08/28 10:07 #10425

  • Piotruss
  • Piotruss Avatar
  • Wylogowany
  • Stały Bywalec
  • :p
  • Posty: 364
  • Otrzymane podziękowania: 34
  • Oklaski: 10
A oto nie zadowolenie Grudziądzkich Rowerzystów.
Źródło:. "Nowości Grudziądzkie"

Łotrus
Za tę wiadomość podziękował(a): krzys80

WTR betonową tandetą? 2013/08/27 16:16 #10395

  • Davis
  • Davis Avatar
  • Wylogowany
  • Admin
  • Salsa - adventure by bike
  • Posty: 627
  • Otrzymane podziękowania: 1218
  • Oklaski: 11
a jednak kostka... :(
To się nie mieści w głowie jak oporny na argumenty jest ten cały pseudo-establishment .
W zaistniałej sytuacji pozostają bardziej radykalne metody nacisku, myślę sobie o np. niedopuszczeniu robotników do układania tej kostki... :evil:
"Dopóki nie skorzys­tałem z In­terne­tu, nie wie­działem, że na świecie jest ty­lu idiotów" - S.Lem
Za tę wiadomość podziękował(a): krzys80

WTR betonową tandetą? 2013/08/27 11:04 #10386

  • Bartek
  • Bartek Avatar
  • Wylogowany
  • Roweromaniak
  • Amor patriae nostra lex
  • Posty: 1251
  • Otrzymane podziękowania: 1722
  • Oklaski: 28
Ale sie *** zasapal:) Z tego co mowi - cele sa szczytne - plany dalekosiezne - mozliwosci przerobowe sa - kasa jest itd. I w tym wszystkim niestety slychac kilka razy pojecie "niefazowana kostka betonowa":/ a to niestety sprowadza wszystkich na ziemie.
Amor patriae nostra lex

WTR betonową tandetą? 2013/08/27 10:35 #10384

  • Piotruss
  • Piotruss Avatar
  • Wylogowany
  • Stały Bywalec
  • :p
  • Posty: 364
  • Otrzymane podziękowania: 34
  • Oklaski: 10
Dziś w ratuszu zostanie podpisana umowa na zrealizowanie projektu WTR

Łotrus

WTR betonową tandetą? 2012/03/24 08:00 #8835

  • Matołek
  • Matołek Avatar
  • Wylogowany
  • Arcyklista
  • rowerzysta - turysta ((o:
  • Posty: 4971
  • Otrzymane podziękowania: 3794
  • Oklaski: 56

Czy Grudziądz ośmieszy się
Wiślaną Trasą Rowerową z kostki betonowej?

 

            Każdy już chyba słyszał, że Grudziądz dostał unijne dofinansowanie w wysokości 2 mln na budowę Wiślanej Trasy Rowerowej, która jak wynika ze wstępnego projektu ma być kolejną betonową tandetą. Jeśli tak się stanie, ośmieszymy się w oczach wszystkich polskich i europejskich środowisk rowerowych, a urzędnicy jak zwykle pogłaszczą się po główkach i rozpłyną w medialnym samozachwycie, kompletnie nie zważając na opinię najbardziej zainteresowanych, czyli rowerzystów.
...A może widział ktoś w Grudziądzu urzędnika, odpowiedzialnego za tworzenie ścieżek, który na codzień jeździ rowerem i korzysta ze swoich tworów? Jeśli tak, dajcie cynk, chętnie poznam jego opinię...

 

Jest niepojętym, ogólnokrajowym absurdem, to wieloletnie upieranie się urzędników przy budowaniu ścieżek z betonowej kostki, znienawidzonej przez rowerzystów, krytykowanej przez specjalistów. Jeśli ktoś ma jeszcze jakiekolwiek wątpliwości, niech przeczyta choćby wydaną w lutym tego roku opinię Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, którą dołączyłem do złożonego wczoraj w Zarządzie Dróg Miejskich pisma.

 

W październiku 2011r. otrzymałem od dyrektora grudziądzkiego ZDM-u, Pana Jarosława Murgały obietnicę, że wszystkie nowo budowane projekty mają być już tworzone w nawierzchni asfaltowej. Czy obietnica ta jest aktualna i czy dotyczyć będzie WTR, zapytałem samego Pana Dyrektora i czekam cierpliwie na odpowiedź...

 

Grudziądz, 23 marca 2012

Tomasz Kędzior
ul. **************
86-300 Grudziądz
 

ZDM/02/23/03/2012
Dyrekcja Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
ul. gen. J. Hallera
86-300 Grudziądz

 

            Zwracam się z uprzejmą prośbą o zapoznanie się z treścią dołączonej do niniejszego pisma "Opinii w sprawie typowych nawierzchni dróg dla rowerów" wydanej przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad w lutym 2012r.
 
Ponadto proszę o potwierdzenie, czy dana przez Pana Dyrektora Jarosława Murgałę obietnica o zaprzestaniu używania do budowy ścieżek rowerowych kostki betonowej na rzecz pożądanego przez rowerzystów asfaltu zostanie wprowadzona w życie i czy obejmie ona planowaną budowę Wiślanej Trasy Rowerowej. Żywię wielką nadzieję, że Grudziądz nie ośmieszy się przed ogólnopolskim i europejskim środowiskiem rowerowym, budując ścieżkę o znaczeniu europejskim ze znienawidzonego przez rowerzystów i odradzanego przez specjalistów tworzywa.
 
Niniejsze pismo jest listem otwartym, opublikowanym dla zainteresowanych tematem rowerzystów. Zwracam się z prośbą o zgodę na opublikowanie otrzymanej odpowiedzi w niezmienionej formie, za wyjątkiem mojego adresu zamieszkania, który zostanie zastąpiony gwiazdkami.

Załącznik: "Opinia w sprawie typowych nawierzchni dróg dla rowerów" wydana przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad.

 

z poważaniem
Tomasz Kędzior

...........................

 

Czytaj więcej...
Mój rower napędza piękna przyroda :silly:
Czas generowania strony: 0.296 s.