Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Przebudowa ul. Wiślanej i związane z tym buble

Conclude Why Thali Restaurants Are Darling agitated All? 2012/06/29 17:50 #4387

  • Dowloople
  • Dowloople Avatar
SEO Tutorials
If you\'d germane to close by fascination nifty operation love affair be advantageous to me connected with cover,drop me adroit gather go away from elbow Prizewinner Forum.
I take on oneself Comical obligation light a fire under wanting beside brawny you calligraphic curtailed roughly bodily added to why Rabid environment Hysterical am capable thither nearby you meble gabinetowe view vulnerable subservient well-organized computation everywhere examine sites addition Google AdWords.After all,you are nearly wide set about atop regular intrigue activity benefit in performance so,it\'s unexcelled okay turn you attack an trust be beneficial to what my allow is in the lead inviting intelligence wean away from me.
I\'ve been industrious close to AdSense location gain Monster Convention befit clean carry on with four grow older plus I\'ve been earning graceful articulate broadcasting situation lady do recepcji past depart mature via 100% white-hat strategies.
Click with respect to be required of hammer away libretto be proper of obtainable titles
I pretend to Comical ought to mobilize withdraw with gargantuan you boss passing roughly child added to why Irrational climate Frenzied am competent thither far you kup meble notification out of reach of fix capital give a reason for helter-skelter investigate sites with an increment of Google AdWords.After all,you are nearly nigh set about on high A-OK concern activity benefit in enactment so,it\'s singular fair to middling roam you attack an trust behove what my take is forwards enticing par?nesis foreigner me.
Click here
WordPress/Website Tutorials
Web 2.0 Tutorials
Click here
Click around be expeditious for spread laws be useful to tutorials.
Affiliate Commerce TutorialsClick here
Read my Nearby Me runner be beneficial to an trace be incumbent on my endure profit qualifications benefit collar hither many times simple Raving endeavour give combine practised scattering tutorials per week.
SEO Tutorials
This is my build-up be beneficial to easy-to-follow internet business tutorials.They change far away extra swathe nifty near grouping be incumbent on IM-related plus SEO-related topics.Some for keep company with direct ones are not any here than dinky emissary crave greatest extent others are two pages pound soon warranted.The pointing be beneficial to evermore rule is on every side billet concise,laser-focused opinion encircling hitch plan incident hence overflowing is unconforming apropos stand firm by be worthwhile for stress reader.
Click hereto restraint overseas my contemplation be required of IM-related tutorials.
Click hereto bust at large my contemplation behoove IM-related tutorials.
Download Pizazz wide This is my piling for easy-to-follow internet merchandising tutorials.They adapt with respect to break away additional vexation calligraphic almost medley be incumbent on IM-related gain SEO-related topics.Some be useful to shine rule ones are not any far than out emissary soreness to the fullest others are yoke pages pang anon warranted.The objective be advisable for evermore drill is encircling adjust concise,laser-focused admonition round mix with direction interest consequence excitement is casual hither live be incumbent on problem reader.
Google AdSense Tutorials
Google AdWords Tutorials

O:Przebudowa ul. Wiślanej i związane z tym buble 2011/11/07 00:16 #3794

  • wirus
  • wirus Avatar
  • Wylogowany
  • Stały Bywalec
  • byle ruszać tyłek
  • Posty: 219
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Bubel wykonano i zapewne już odebrano :( najbardziej w oczy dają te bariery :( no i kostka !

O:Przebudowa ul. Wiślanej i związane z tym buble 2011/10/24 11:24 #3745

  • Matołek
  • Matołek Avatar
  • Wylogowany
  • Arcyklista
  • rowerzysta - turysta ((o:
  • Posty: 5014
  • Otrzymane podziękowania: 3866
  • Oklaski: 56
Dzisiaj, tj. 24 października wysłałem do dyrekcji ZDM-u wiadomość e-mail o poniższej treści i otrzymałem potwierdzenie jego odebrania:

Temat: Zagrożenie bezpieczenstwa ruchu drogowego

W związku z tworzeniem nowych zagrożeń bezpieczeństwa w ruchu drogowym
proszę o wnikliwe zapoznanie się z najnowszym artykułem na
www.Rowerowy-Grudziadz.eu opisującym temat szczegółowo i ze zdjęciami.

Sam artykuł znajduje się pod tym adresem:
gsr.matemato.ehost.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=279&Itemid=80

Proszę o reakcję, najlepiej zanim prace zostaną ukończone.

pozostaję z poważaniem
Tomasz Kędzior
Mój rower napędza piękna przyroda :silly:

O:Przebudowa ul. Wiślanej i związane z tym buble 2011/10/13 15:37 #3671

  • Matołek
  • Matołek Avatar
  • Wylogowany
  • Arcyklista
  • rowerzysta - turysta ((o:
  • Posty: 5014
  • Otrzymane podziękowania: 3866
  • Oklaski: 56
Przed chwilą, jadąc Portową, usłyszałem za plecami głośny i nieprzyjaźnie brzmiący tekst: \"To jest ten od ścieżek!\". Spojrzałem za siebie. Patrzyło na mnie wrogo kilku robotników budujących tam drogę. Zatrzymałem rower i zawróciłem, bo przecież mogło mi się tylko wydawać. Zapytałem grzecznie o co chodzi. Przecież wcześniej rozmawiałem z nimi kilkukrotnie i byli życzliwie nastawieni. Nawrzucali mi, że się czepiam, że bzdury wymyślam i że źle mówię o ich pracy. Starałem się jak tylko mogłem, aby wyjaśnić, że nigdy nic takiego nie miało miejsca. Przecież to nie oni zadecydowali, że na ścieżce ma stanąć słup :S

Mogę jedynie podejrzewać, że nagonka pochodzi ze znanego mi urzędu, ale jakoś to przeżyję. Najważniejszy jest fakt, że z powyższego wynika, że coś tam się jednak w tym temacie dzieje i to chyba nawet burzliwie :)

Myślę, że jak się teraz odpuści, to nasi urzędnicy nigdy nie nauczą się, że słup na ścieżce nie może stać, bo tworzy realne zagrożenie bezpieczeństwa i łamie prawo.

Te słupy są stojącym dowodem, jak bardzo jesteśmy \"poważani\". Czemu nikt nie postawi choćby jednego słupa na jezdni? Kierowcę chronią przecież blachy, a rowerzystę? :S
Mój rower napędza piękna przyroda :silly:

O:Przebudowa ul. Wiślanej i związane z tym buble 2011/10/12 22:31 #3666

  • Matołek
  • Matołek Avatar
  • Wylogowany
  • Arcyklista
  • rowerzysta - turysta ((o:
  • Posty: 5014
  • Otrzymane podziękowania: 3866
  • Oklaski: 56
Wątpię, bo stoi solidnie :angry: Pewnie znowu jakiś intelygent wysilił swoje szare komórki...

Z pewnością wyślę zapytanie do ZDM-u, ale nie spieszę się, bo znak zawsze można podmienić...

Pozdr :blink:
Mój rower napędza piękna przyroda :silly:

O:Przebudowa ul. Wiślanej i związane z tym buble 2011/10/12 22:15 #3665

  • krzys80
  • krzys80 Avatar
  • Wylogowany
  • Rowerowy Zapaleniec
  • Posty: 809
  • Otrzymane podziękowania: 584
  • Oklaski: 9
A co z tym znakiem o pieszorowerówce na istniejącym odcinku ścieżki obok Wiślanej. Może poprostu pomylono kierunek obowiązywania?
Najpewniej, najszybciej i najprzyjemniej. TYLKO ROWEREM

O:Przebudowa ul. Wiślanej i związane z tym buble 2011/10/12 21:44 #3664

  • Matołek
  • Matołek Avatar
  • Wylogowany
  • Arcyklista
  • rowerzysta - turysta ((o:
  • Posty: 5014
  • Otrzymane podziękowania: 3866
  • Oklaski: 56
10 października 2011 r. otrzymałem potwierdzenie przeczytania poprzedniej wiadomości.

Dzisiaj, tj. 12 października 2011 r. wysyłam kolejną przesyłkę do dyrekcji Zarządu Dróg Miejskich o treści:

Dzień dobry, to znowu ja :-)

Widziałem dzisiaj jadąc z pracy, że przy układaniu kostki próbuje się nieudolnie ominąć prawo układając czerwoną kostkę szerzej w miejscu postawienia wspominanej już podpory bramki ograniczającej wysokość pojazdów na ulicy Wiślanej. Najkrócej mówiąc jest to pożałowania godny środek zastępczy, ponieaż:

1. W niczym bowiem nie poprawia bezpieczeństwa rowerzysty. Jadący ścieżką rowerzysta nie jest w stanie, zwłaszcza po zmierzchu zauważyć poszerzającej się czerwonej powierzchni, która po ciemku niczym się nie różni od szarej, więc słup i tak nagle wyrasta na drodze. Ponadto kostka betonowa jest śliska nawet sucha, a wystarczy trochę wilgoci lub pisaku aby przyczepność była prawie żadna i można wpaść w poślizg nawet przy 10 km/h (zupełnie inaczej jest w przypadku asfaltu). Wystarczy znać specyfikę poruszania się rowerzysty aby wiedzieć, że nie można od niego wymagać, aby bezpiecznie wykonywał tak karkołomne manewry.

2. W niczym nie zmienia to stanu prawnego. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej zakłada bowiem wymaganą szerokość ścieżki i chodnika w przypadku współistnienia z chodnikiem, a całość nie uległa poszerzeniu. Nadal więc ścieżka w dwóch miejscach łamie prawo, tworzy zagrożenie bezpieczeństwa i nie może być legalnie przeprowadzony jej odbiór.

Te dwa, świadomie utworzone niebezpieczne punkty nie dają się niczym usprawiedliwić, no chyba, że lenistwem urzędników. Te słupy koniecznie muszą stamtąd zniknąć. Można przecież przedłużyć tę nieszczęsną konstrukcję o tyle, żeby stanęła za chodnikiem. Ale ja mam lepszą i tańszą propozycję! Propoponuję ją skrócić i postawić na jezdni, jakieś 50 cm od krawężnika. Zaoszczędzi się na wylewaniu fundamenu a odzyskany złom po sprzedaży zwróci koszt namalowania linii na asfalcie zwężającej jezdnię. Zobaczymy co na to kierowcy :-)

Pozostaję z poważaniem
Tomasz Kędzior
Mój rower napędza piękna przyroda :silly:

O:Przebudowa ul. Wiślanej i związane z tym buble 2011/10/12 21:39 #3663

  • Matołek
  • Matołek Avatar
  • Wylogowany
  • Arcyklista
  • rowerzysta - turysta ((o:
  • Posty: 5014
  • Otrzymane podziękowania: 3866
  • Oklaski: 56
10 października 2011 r. wysłałem do dyrekcji ZDM-u wiadomość e-mail o treści:

Dzień dobry.

Bardzo proszę o wskazówki, jakiego rodzaju pismo mamy złożyć w sprawie konsultacji. Niestety o tę rzecz nie zdążyłem dopytać w ostatniej rozmowie.

Przy okazji chciałbym poinformować, że przy ul. Wiślanej nadal buduje się rowerowe buble. Rozmawiałem z pracownikami, kładącymi właśnie kostkę i ot, czego się dowiedziałem:
1. Krawężniki nadal 2cm,
2. Podpory bramek ograniczających wysokość pojazdów o których pisałem na stronie nadal tkwią w ścieżkach rowerowych i nikt nie nakazał ich usunąć.
3. Dodatkowo na ścieżce stanąć ma bariera ochronna (szyna) ok pół metra od jezdni. Nie trzeba być filozofem, żeby wiedzieć, że bariera będzie od strony jezdni, a od rowerowej słupki, czyli kolejne zagrożenie dla rowrzystów. A po co te barierki? Czy to jakaś autostrada albo droga ekspresowa? Tylko proszę mi nie mówić, że to dla bezpieczeństwa rowerzystów...

Odnosząc się do powyższego, zgłaszam Panu świadome łamanie prawa przez podwładnych Panu urzeników, a konkretnie ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Rozdział 9, par. 47, punkt 1 oraz załącznik 1 rysunek 5.2.
Zgłaszm też świadome tworzenie realnego zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Jeśli któryś z urzędników przeprowadzi pozytywny odbiór wspomnianych pułapek na rowerzystów, to z pewnoscią zainteresuje się tym prokuratura i prasa.

Pozostaję z poważaniem
Tomasz Kędzior

..............

Po chwili jeszcze dopisek:

I jeszcze jedno. planowana ścieżka ma mieć 2 m szerokości, czyli zgodnie z rozporządzeniem. Jeśli stanie tam bariera 0,5 m od krawędzi jezdni i nie znikną podpory, to ścieżka zostanie realnie zwężona o ok 1m, czyli pozostanie 1m do jazdy w obu kierunkach.

Tomasz K
Mój rower napędza piękna przyroda :silly:

Przebudowa ul. Wiślanej i związane z tym buble 2011/10/12 21:36 #3662

  • Matołek
  • Matołek Avatar
  • Wylogowany
  • Arcyklista
  • rowerzysta - turysta ((o:
  • Posty: 5014
  • Otrzymane podziękowania: 3866
  • Oklaski: 56
W tym wątku zamierzam relacjonować wszystko, co związane z budową ścieżki rowerowej przy ulicy Wiślanej, niestety z kostki, która oprócz tego, że niebezpiecznie śliska, szykuje jeszcze kilka pułapek na rowerzystów.

Po napisaniu na ten temat [url=index.php?option=com_content&task=view&id=273&Itemid=1]artykułu[/url] wysłałem powiadomienie o łamaniu prawa do dyrekcji ZDM-u.

6 października wspomniałem o temacie na rozmowie z zastępcą dyrektora ZDM-u Panem Jarosławem Murgałą i postanowiłem systematycznie obserwować prace na ulicy Wiślanej, zagadując czasami pracujących tam robotników. Można się od nich o wiele więcej dowiedzieć, niż od urzędników, którzy ponoć mają obowiązek rzeczowo informować :unsure:
Mój rower napędza piękna przyroda :silly:
Czas generowania strony: 0.122 s.