Wychodzę z założenia, że skoro szukasz serwisu do wymiany linek i pancerzy, to nie lubisz albo nie masz czasu grzebać przy rowerze
Jaki byś serwis nie wybrał, trzeba zawsze dobrze określić czego chcesz. Jak powiesz tylko, że ma działać, może się to zakończyć popsikaniem jakiegoś smarowidła do pancerza. Tak często bywa. Jeśli wiesz, że masz linki do wymiany, to wyraźnie to określ i najlepiej, żeby były nierdzewne (wbrew pozorom to nie jest takie oczywiste). A w ogóle to przy takich okazjach najlepiej najpierw wybrać linki i pancerze w sklepie, poprosić o kilka słów czym się różnią itd.
I właśnie z racji moim zdaniem najlepszego zaopatrzenia w Grudziądzu w tego typu części, polecam Ebar. Linki i pancerze, ich jakość, ale i czystość (trzeba czasem czyścić), ma spory wpływ na precyzję działania przerzutek.
Co do kierownicy i trzasków, to nie wiem. Wiele jest różnych dźwięków wydobywających się z roweru, które ciężko zlokalizować nawet serwisantom