Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

Odpowiedz w temacie: Dobry serwis rowerowy.

Nazwa
Tytuł
Boardcode
B) ;) :) :P :laugh: :ohmy: :sick: :angry: :blink: :( :unsure: :kiss: :woohoo: :lol: :silly: :pinch: :side: :whistle: :evil: :S :blush: :cheer: :huh: :dry: :ok: :serce: :unlike: xD
Wiadomość
Powiększ /  Pomniejsz
Załączniki

Kod antyspamowy: Wpisz słownie liczbę 12 *

Historia tematu:: Dobry serwis rowerowy.

Maks. pokazywanych 15 ostatnich postów - (zaczynając od ostatniego)
2019/02/15 13:52 #31660

MARCINHD

MARCINHD Avatar

jeżeli sam nie grzebulisz.....rowery kellys'a masz u Dr Jacka Koło Alfy tam możesz się udać :)
2019/02/11 20:08 #31643

iceman150

iceman150 Avatar

No widzisz kilka złotych w kieszeni, zdobyte nowe umiejętności no i ta satysfakcja z naprawionego sprzętu. Ja mostek też skręcam zwykłym kluczem. Ważne aby nie przesadzić aby śruba nie pękła.
2019/02/11 17:44 #31641

DawidO

DawidO Avatar

Z pomocą YouTuba udało się wyregulować przerzutki i zlikwidować trzaski w kierownicy.Rozkręcenie i wyczyszczenie mostka rozwiązało problem.Do skrecania mostka zalecany jest klucz dynamomatryczny ja skręcałem zwykłym imbusem. Mam nadzieję że nie połamie się na jakimś zjeździe przez to :)
2019/02/04 22:17 #31611

iceman150

iceman150 Avatar

Stawiam na łożyska w sterach. Jak się rozkręci i zbada w ręce powinno się udać zweryfikować.
2019/02/04 22:12 #31610

DawidO

DawidO Avatar

iceman150 napisał:
T
Kwestia trzasków o ile nie są to łożyska w sterach to może wymagać trochę dłuższej diagnozy, niestety ale rama rowerowa potrafi nieźle przenosić takie sprawy.
Ja w moim szukałem trzasków w okolicach suportu a okazało się że winna była rura podsiodłowa.
Obstawiam na regulowany mostek lub stery.Trzaski pojawiają się również na postoju jak poruszam kierownicą prawo-lewo.
2019/02/04 21:14 #31609

iceman150

iceman150 Avatar

Tak naprawdę większość serwisów w Grudziądzu powinna sobie z tym poradzić.
Kwestia trzasków o ile nie są to łożyska w sterach to może wymagać trochę dłuższej diagnozy, niestety ale rama rowerowa potrafi nieźle przenosić takie sprawy.
Ja w moim szukałem trzasków w okolicach suportu a okazało się że winna była rura podsiodłowa.
Jeśli masz odrobinę zdolności manualnych to wymiana linek i pancerzy to nie jest problematyczne zadanie, wystarczy kupić części za ok 50zl przestudiować YouTube i do roboty ;-)
Dodatkowo można poczynić kroki do stworzenia systemu zamkniętego dzięki czemu linki nie będą zbierały tyle brudu co dotychczas, a sam z siebie pewnie żaden serwis Ci nie zrobi.
2019/02/04 20:41 #31608

Matołek

Matołek Avatar

Wychodzę z założenia, że skoro szukasz serwisu do wymiany linek i pancerzy, to nie lubisz albo nie masz czasu grzebać przy rowerze :)

Jaki byś serwis nie wybrał, trzeba zawsze dobrze określić czego chcesz. Jak powiesz tylko, że ma działać, może się to zakończyć popsikaniem jakiegoś smarowidła do pancerza. Tak często bywa. Jeśli wiesz, że masz linki do wymiany, to wyraźnie to określ i najlepiej, żeby były nierdzewne (wbrew pozorom to nie jest takie oczywiste). A w ogóle to przy takich okazjach najlepiej najpierw wybrać linki i pancerze w sklepie, poprosić o kilka słów czym się różnią itd.

I właśnie z racji moim zdaniem najlepszego zaopatrzenia w Grudziądzu w tego typu części, polecam Ebar. Linki i pancerze, ich jakość, ale i czystość (trzeba czasem czyścić), ma spory wpływ na precyzję działania przerzutek.

Co do kierownicy i trzasków, to nie wiem. Wiele jest różnych dźwięków wydobywających się z roweru, które ciężko zlokalizować nawet serwisantom :)
2019/02/04 20:10 #31607

DawidO

DawidO Avatar

2019/02/04 20:07 #31606

Matołek

Matołek Avatar

A rowerek z jakiej "półki"?
2019/02/04 18:44 #31605

DawidO

DawidO Avatar

Muszę wymienić linki,pancerze,wyregulować przerzutki , zlikwidować trzaski w kierownicy.
2019/02/04 18:30 #31604

Matołek

Matołek Avatar

iceman150 napisał:
A co potrzebujesz przeserwisować?

Dobre pytanie.

Ponadto każdy różnie rozumie "dobry" i nie ma na to jednoznacznej miary. Na domiar "złego" jeden serwis może zrobić lepiej to, a drugi tamto.

Najlepszy serwis, który mogę polecić sam sobie, to moja własna piwnica ;) Nie wszystko jednak umiem sobie zrobić, a czasem po prostu mi się nie chce. Nie umiem na przykład centrować kół, a za konserwację amorka też się nie biorę, więc zanoszę do Ebaru i jak dotąd jestem zadowolony.

Mam z kolei przykre doświadczenia w zakresie centrowania czy składania kół z Handar Bike, kiedy akurat inni sobie ten serwis chwalą :) Tak więc wszystko często zależy jak komu leży... :whistle:
2019/02/04 17:54 #31603

iceman150

iceman150 Avatar

A co potrzebujesz przeserwisować?
2019/02/04 16:46 #31602

DawidO

DawidO Avatar

Ponawiam pytanie :)
2018/08/26 16:27 #31419

DawidO

DawidO Avatar

Witam.Polecicie jakiś dobry serwis rowerowy? Może być droższy niż inne, ważne żeby robota była dobrze zrobiona.
Czas generowania strony: 0.165 s.