Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/07 13:36 #19173

  • Uthark
  • Uthark Avatar
  • Wylogowany
  • Stały Bywalec
  • Posty: 274
  • Otrzymane podziękowania: 145
  • Oklaski: 1
Moje uwagi:

1. Dwukierunkowe ulice dla rowerzystów na wszystkich uliczkach Starego Miasta.

2. Kontrapas na ul. Czerwonodwornej.

3. Przesunięcie znaku zakaz wjazdu rowerów na ul. Chełmińskiej za skrzyżowaniem z Jackowskiego za przejście dla pieszych.

4. Pasy dla rowerów po obydwu stronach jezdni na ul.Sikorskiego - jest dość miejsca.

5. Połączenie ddr przez Rondo Blocha.

6. DDR na całej długości Magazynowej (od skrzyzowania ze Składową do Termetal) - jest miejsce.

7. Likwidacja znaków C13a przed wieloma skrzyżowaniami i wyznaczenie przejazdów rowerowych.

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/07 13:24 #19172

  • Uthark
  • Uthark Avatar
  • Wylogowany
  • Stały Bywalec
  • Posty: 274
  • Otrzymane podziękowania: 145
  • Oklaski: 1
iceman150 napisał:
1. Ściezka wzdłuż ulicy Focha (wg mnie w ogóle nie powinna zostać zainwentaryzowana bo to jakaś karykatura. Po za tym Przy Ocetixie to tej ścieżki po prostu nie ma a na mapce jest co jest błędem.
Ścieżka tu powinna zostać przewidziana do wybudowania.
2. Ścieżki w lesie komunalnym. Robić wersję oszczędną, żadne asfalty, żadne bruki zrobić taką samą ścieżkę jaka jest w Lesie Garnizonowym i będzie miodzio, a w dodatku bardzo atrakcyjna ścieżka w okresie letnim.
3. Ścieżka przy Miłoleśnej i Południowej mogłyby być zaprojektowane również w nawierzchni szutrowej biegnąc po obrzeżu lasu.
4. Brakuje mi ścieżkek rowerowych w przemysłowym Mniszku, gdzie wiele osób dojeżdża do pracy rowerem. Dobrze byłoby zrobić ścieżkę na Drodze Mazowieckiej od Szosy Chełmińskiej do Składowej oraz całą Składową aż do Magazynowej.
5. Dlaczego nie zaprojektowano zakończenia ścieżki na ul. Konarskiego?
6. ul. Śniadeckich w kierunku miasta. Jak wiadomo schody przy rondzie nie są za fajne i dobrze byłoby stworzyć alternatywę. Ja mam pomysł taki. Na szczycie góry zrobić przejazd na drugą stronę i puścić ścieżkę w dół stroną przy skarpie z tego co widzę jest tam dość miejsca. Pozostaje jeszcze kwestia ulicy Korczaka, ale tu można by usunąć barierki ściąć nieco skarpę wstawić murki oporowe z prefabrykatu i praktycznie gotowe.
7. Ciekawi mnie jak chcą tutaj tą ścieżkę puścić
RejtanaPo drodze kilka torów kolejowych i wiadukt średnicówki (to może być dość droga ścieżka.
8. Projektowanie ścieżki rowerowej w Parku miejskim wg mnie mija się nieco z celem. Jest trasa tranzytowa istniejąca (ta przez park po betonowym chodniku). Obecnie park jest w fazie rewitalizacji, wszędzie będą twarde szutrowe ścieżki po których będzie można się poruszać rowerem, a i tak jeśli wybudowano by tu ścieżkę rowerową to nie można by było nią pędzić ponieważ cały czas trzeba w tym miejscu uważać na spacerowiczów, dlatego pozostawiłbym tam układ istniejący co uspokoi nieco ruch, a i pozwoli się całkiem sprawnie przemieszczać. (w trakcie rewitalizacji będzie połączenie ścieżki rowerowej przy ul. Hallera i tej wewnątrz parku za plecami sceny)
9. Może jakaś ścieżka przez ul. Toruńską?
10. Wrócę do ulicy Focha. Może tu być problem z wykonaniem właściwej ścieżki bez modernizacji całej ulicy, więc może taki mały bypass. Tj. Jadąc od Ocetixu skręcamy wzdłuż chodnika przy ul. Teatralnej przejeżdżamy przez mostek na Rowie Hermana i w prawo ul. Batorego aż do Dworcowej i od razu na wprost przejazd na drugą stronę ulicy (także omijamy sygnalizację świetlną). Wg mnie czas przejazdu będzie bardzo podobny.

To taka analiza na szybko jutro postaram się wymyślić coś nowego jeśli jesteście zainteresowani.

ad4 - Czy w przemysłowym Mniszku ruch jest aż tak duży, żeby była konieczność budowy drogi dla rowerów? A może wystarczy uspokojenie ruchu jak na większości dróg w Mniszku? DDR na Mazowieckiej jest, moim zdaniem, niepotrzebna, tam nie ma dużego ruchu.

ad6 - Masz dobry pomysł na ul.Śniadeckich, ta ddr i tak kończy się za zakrętem, dalej trzeba jechac jezdnią. Z Korczaka zjeżdżam po prostu jezdnią, gdyż jest bezpiecznej niż na ddr (szerzej i nie ma płotu na końcu).

ad9 - Na Toruńskiej obowiązuje ograniczenie ruchu i ograniczenie prędkości. Moim zdaniem w zupełności wystarczy do bezpiecznej jazdy rowerem, a poza tym tam nie ma miejsca na ddr.

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/07 08:29 #19162

  • iceman150
  • iceman150 Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • ICEMAN
  • Posty: 1715
  • Otrzymane podziękowania: 1047
  • Oklaski: 12
Mała poprawka dotycząca moich uwag. Jednak na wysokości ocetixu ścieżka pojawia się ponownie jako trakt pieszo rowerowy (znak zasłonięty drzewem). Natomiast nie ma jej na długości sklepu jusk.
Oczywiście na samym roku ulic Focha/Rapackiego ścieżka ginie.
Nie, nie prędkość była O.K. Tylko zakręt był za ciasny.

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/07 06:59 #19158

  • MARCINHD
  • MARCINHD Avatar
  • Wylogowany
  • Roweromaniak
  • FATBIKE,wypady extremalne :)
  • Posty: 1904
  • Otrzymane podziękowania: 1519
  • Oklaski: 9
Nie ukrywam że zapomniano także o przyłączeniu osiedla Nowy Rządz z Szosą Toruńską o czym mówiono już kiedyś w ZDM że to uczynią..... niby nowe....a zapomniane osiedle....
..albo na GRUBO ..... albo wcale ;)
Za tę wiadomość podziękował(a): Matołek

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/07 06:37 #19156

  • Matołek
  • Matołek Avatar
  • Wylogowany
  • Arcyklista
  • rowerzysta - turysta ((o:
  • Posty: 5014
  • Otrzymane podziękowania: 3866
  • Oklaski: 56
iceman150 napisał:

To taka analiza na szybko jutro postaram się wymyślić coś nowego jeśli jesteście zainteresowani.

Każda uwaga mile widziana i może się przydać - dzięki :)
Mój rower napędza piękna przyroda :silly:

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/06 22:15 #19153

  • iceman150
  • iceman150 Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • ICEMAN
  • Posty: 1715
  • Otrzymane podziękowania: 1047
  • Oklaski: 12
1. Ściezka wzdłuż ulicy Focha (wg mnie w ogóle nie powinna zostać zainwentaryzowana bo to jakaś karykatura. Po za tym Przy Ocetixie to tej ścieżki po prostu nie ma a na mapce jest co jest błędem.
Ścieżka tu powinna zostać przewidziana do wybudowania.
2. Ścieżki w lesie komunalnym. Robić wersję oszczędną, żadne asfalty, żadne bruki zrobić taką samą ścieżkę jaka jest w Lesie Garnizonowym i będzie miodzio, a w dodatku bardzo atrakcyjna ścieżka w okresie letnim.
3. Ścieżka przy Miłoleśnej i Południowej mogłyby być zaprojektowane również w nawierzchni szutrowej biegnąc po obrzeżu lasu.
4. Brakuje mi ścieżkek rowerowych w przemysłowym Mniszku, gdzie wiele osób dojeżdża do pracy rowerem. Dobrze byłoby zrobić ścieżkę na Drodze Mazowieckiej od Szosy Chełmińskiej do Składowej oraz całą Składową aż do Magazynowej.
5. Dlaczego nie zaprojektowano zakończenia ścieżki na ul. Konarskiego?
6. ul. Śniadeckich w kierunku miasta. Jak wiadomo schody przy rondzie nie są za fajne i dobrze byłoby stworzyć alternatywę. Ja mam pomysł taki. Na szczycie góry zrobić przejazd na drugą stronę i puścić ścieżkę w dół stroną przy skarpie z tego co widzę jest tam dość miejsca. Pozostaje jeszcze kwestia ulicy Korczaka, ale tu można by usunąć barierki ściąć nieco skarpę wstawić murki oporowe z prefabrykatu i praktycznie gotowe.
7. Ciekawi mnie jak chcą tutaj tą ścieżkę puścić
RejtanaPo drodze kilka torów kolejowych i wiadukt średnicówki (to może być dość droga ścieżka.
8. Projektowanie ścieżki rowerowej w Parku miejskim wg mnie mija się nieco z celem. Jest trasa tranzytowa istniejąca (ta przez park po betonowym chodniku). Obecnie park jest w fazie rewitalizacji, wszędzie będą twarde szutrowe ścieżki po których będzie można się poruszać rowerem, a i tak jeśli wybudowano by tu ścieżkę rowerową to nie można by było nią pędzić ponieważ cały czas trzeba w tym miejscu uważać na spacerowiczów, dlatego pozostawiłbym tam układ istniejący co uspokoi nieco ruch, a i pozwoli się całkiem sprawnie przemieszczać. (w trakcie rewitalizacji będzie połączenie ścieżki rowerowej przy ul. Hallera i tej wewnątrz parku za plecami sceny)
9. Może jakaś ścieżka przez ul. Toruńską?
10. Wrócę do ulicy Focha. Może tu być problem z wykonaniem właściwej ścieżki bez modernizacji całej ulicy, więc może taki mały bypass. Tj. Jadąc od Ocetixu skręcamy wzdłuż chodnika przy ul. Teatralnej przejeżdżamy przez mostek na Rowie Hermana i w prawo ul. Batorego aż do Dworcowej i od razu na wprost przejazd na drugą stronę ulicy (także omijamy sygnalizację świetlną). Wg mnie czas przejazdu będzie bardzo podobny.

To taka analiza na szybko jutro postaram się wymyślić coś nowego jeśli jesteście zainteresowani.
Nie, nie prędkość była O.K. Tylko zakręt był za ciasny.
Za tę wiadomość podziękował(a): Matołek, Uthark, MARCINHD

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/06 21:08 #19152

  • krzys80
  • krzys80 Avatar
  • Wylogowany
  • Rowerowy Zapaleniec
  • Posty: 809
  • Otrzymane podziękowania: 584
  • Oklaski: 9
Moim zdaniem, patrząc na zamieszczoną mapkę nie postarali się. Formalnie brakuje podziałów na rodzaje: ddr, ddrip, (pionowa i pozioma). Brakuje też podziału z/w na rodzaj zastosowanej i planowanej nawierzchni.

Co do przebiegu to zauważyłem zaznaczenie jako istniejącej drogi rowerowej przez lasek między Rządzem a Strzemięcinem. A tam jest tylko szlak (nie ddr czy ddrip) WTR poprowadzony leśnym duktem (po prostu bez krawężników i nawet bez żwiru) Pod żadnym pozorem nie można tego nazwać istniejącą drogą rowerową. Choć jeździ się bardzo fajnie :) zwłaszcza z górki :)
Najpewniej, najszybciej i najprzyjemniej. TYLKO ROWEREM
Za tę wiadomość podziękował(a): Matołek, pieter, MARCINHD, Red

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/06 20:54 #19151

  • j23
  • j23 Avatar
  • Wylogowany
  • Rowerowy Zapaleniec
  • turystyka i rower - dwie nierozłączne pasje.
  • Posty: 575
  • Otrzymane podziękowania: 626
  • Oklaski: 0
Ziemia się osuwa! Ten alarm spowodował zamknięcie mostu w Okolu

wiadomosci.onet.pl/kujawsko-pomorskie/ziemia-sie-osuwa-ten-alarm-spowodowal-zamkniecie-mostu-w-okolu/85gkt
Ze ścieżkami w G-du może być to samo. :evil:
Zwykły rower jest pojazdem napędzanym siłą mięśni.
Rower jadący pod górę jest pojazdem napędzanym siłą woli.
Za tę wiadomość podziękował(a): MARCINHD

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/06 19:18 #19150

  • MARCINHD
  • MARCINHD Avatar
  • Wylogowany
  • Roweromaniak
  • FATBIKE,wypady extremalne :)
  • Posty: 1904
  • Otrzymane podziękowania: 1519
  • Oklaski: 9
a ja Wam powiem że nawierzchnia ma być taka jak na moście kolejki wąskotorowej w Okolu zagospodarowanym obecnie na DDR z Bydgoszczy do Koronowa :P
..albo na GRUBO ..... albo wcale ;)

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/06 19:15 #19149

  • Krzyś
  • Krzyś Avatar
  • Wylogowany
  • Rowerowy Zapaleniec
  • !Caramba!
  • Posty: 732
  • Otrzymane podziękowania: 580
  • Oklaski: 3
B) Davis napisał :
Tak w ramach naszego malkontenctwa; :blink: trochę się martwię, żeby tylko most rowerowy przez Wisłę nie był z kostki :laugh:

B) A ja wam mówię, że nowy most rowerowy zapewne będzie miał nawierzchnię nawiązującą do istniejącej już BRUKOWEJ z tzw. ,,KOCICH ŁBÓW" tj. nawierzchni na odcinku od mostu na Trynce do WTR=S pod Spichrzami /odcinek przy flisaku, Bramie Wodnej i spichrzach Muzeum/ !
B) Wszystko jest możliwe !!! B)
B) Bicycle for fun B)

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/06 18:37 #19148

  • Matołek
  • Matołek Avatar
  • Wylogowany
  • Arcyklista
  • rowerzysta - turysta ((o:
  • Posty: 5014
  • Otrzymane podziękowania: 3866
  • Oklaski: 56
slimak napisał:
Nad czym tu dyskutować? Nad tymi kilkoma kreskami na mapie? Mam nadzieję, że ZDM zapłacił za ciut więcej.
Zupełnie pominięto kategorię "istniejąca pseudościeżka do przebudowy na DDR", bo takich jest większość z tych pomarańczowych kresek.
Brakuje tu wyznaczenia kilku głównych szlaków, w miarę bezkolizyjnych, umożliwiających szybką i bezpieczną jazdę.
Z samych kresek to na pierwszy rzut oka brak wygodnego dojazdu z Lotniska do centrum, z Lotniska na dworzec kolejowy. Pominięto DDRy przy Drodze Kurpiowskiej i Drodze Łąkowej (która ze względu na ruch ciężarowy zupełnie nie nadaje się dla roweru). Powinna też powstać kładka nad TŚ na wysokości Kraszewskiego.

Z przepraw na drugą stronę Wisły, widać, że projekt ma objąć rozbudowę istniejącego mostu o drogę rowerową oraz budowę mostu (lub przeprawy promowej :D) pieszo-rowerowego w śladzie mostu tymczasowego.

Dzięki za sugestie, którymi z pewnością posłużymy się na spotkaniu. W kwestii materiałów, to jak wspomniałem kilka postów niżej, podobno jest dość obszerna dokumentacja konkretnych rozwiązań technicznych i fotodokumentacja. Jak jest wartość tej dokumentacji, ocenimy wkrótce. Od wiceprezydenta Ślusarskiego otrzymałem dziś info, że całość jest do wglądu w ZDM-ie. Złożymy wniosek o kopię, bo ja nie wyobrażam sobie siedzenia tam dłużej niż godzinę nie mówiąc, o dostępie dla szerszego ogółu.

Mam wielką nadzieję, że dostaniemy kopie i czas na wnoszenie uwag, które zostaną wdrożone do realizacji. Biorąc pod uwagę nowy rowerowy most na Wiśle w projekcie, to pewnie na nasz wniosek wprowadzą nawet rowerowy wjazd do biura prezydenta, bo jak to się mówi "papier przyjmie wszystko" :lol:
Mój rower napędza piękna przyroda :silly:
Za tę wiadomość podziękował(a): Uthark, slimak, Krzyś, MARCINHD

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/06 17:36 #19147

  • slimak
  • slimak Avatar
  • Wylogowany
  • Bywalec
  • Posty: 122
  • Otrzymane podziękowania: 47
  • Oklaski: 1
Nad czym tu dyskutować? Nad tymi kilkoma kreskami na mapie? Mam nadzieję, że ZDM zapłacił za ciut więcej.
Zupełnie pominięto kategorię "istniejąca pseudościeżka do przebudowy na DDR", bo takich jest większość z tych pomarańczowych kresek.
Brakuje tu wyznaczenia kilku głównych szlaków, w miarę bezkolizyjnych, umożliwiających szybką i bezpieczną jazdę.
Z samych kresek to na pierwszy rzut oka brak wygodnego dojazdu z Lotniska do centrum, z Lotniska na dworzec kolejowy. Pominięto DDRy przy Drodze Kurpiowskiej i Drodze Łąkowej (która ze względu na ruch ciężarowy zupełnie nie nadaje się dla roweru). Powinna też powstać kładka nad TŚ na wysokości Kraszewskiego.

Z przepraw na drugą stronę Wisły, widać, że projekt ma objąć rozbudowę istniejącego mostu o drogę rowerową oraz budowę mostu (lub przeprawy promowej :D) pieszo-rowerowego w śladzie mostu tymczasowego.
Za tę wiadomość podziękował(a): Matołek

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/06 17:33 #19146

  • j23
  • j23 Avatar
  • Wylogowany
  • Rowerowy Zapaleniec
  • turystyka i rower - dwie nierozłączne pasje.
  • Posty: 575
  • Otrzymane podziękowania: 626
  • Oklaski: 0
matołek napisał:
2. Nowy, rowerowy most na Wiśle - prawie spadłem z krzesła z wrażenia...
...i ze śmiechu :woohoo: Pamiętam, że ktoś kiedyś puścił taki żart
Tomek nie widzisz, że to linia przerywana - wynika z tego, że będzie pod Wisłą (mamy podwodne ścieżki rowerowe / BĘDZIEMY MIELI METRO ROWEROWE)
Zwykły rower jest pojazdem napędzanym siłą mięśni.
Rower jadący pod górę jest pojazdem napędzanym siłą woli.
Za tę wiadomość podziękował(a): Krzyś

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/06 17:25 #19145

  • Davis
  • Davis Avatar
  • Wylogowany
  • Admin
  • Salsa - adventure by bike
  • Posty: 627
  • Otrzymane podziękowania: 1219
  • Oklaski: 11
Tak w ramach naszego malkontenctwa; :blink: trochę się martwię, żeby tylko most rowerowy przez Wisłę nie był z kostki :laugh:
"Dopóki nie skorzys­tałem z In­terne­tu, nie wie­działem, że na świecie jest ty­lu idiotów" - S.Lem
Za tę wiadomość podziękował(a): Krzyś

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/06 16:44 #19144

  • Red
  • Red Avatar
  • Wylogowany
  • Stały Bywalec
  • Posty: 221
  • Otrzymane podziękowania: 396
  • Oklaski: 14
Przydałoby się jeszcze skomunikowanie ul. Korczaka przez ul. Jackowskiego i ul. Kasprowicza z DDR wzdłuż średnicówki.
Za tę wiadomość podziękował(a): Matołek

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/06 15:56 #19142

  • Matołek
  • Matołek Avatar
  • Wylogowany
  • Arcyklista
  • rowerzysta - turysta ((o:
  • Posty: 5014
  • Otrzymane podziękowania: 3866
  • Oklaski: 56
Czekałem, czekałem i dostałem - mapkę (od wykonawcy) :sick: Z tego jednak co się dowiedziałem, Urząd Miasta jest w posiadaniu solidnej dokumentacji projektowo-fotograficznej, więc wygląda na to, że jest jednak nadzieja, iż firma nie podeszła do zadania pobieżnie i zbadała grunt.

Mam wielką nadzieję, że to będzie coś w rodzaju konsultacji wstępnej, na której otrzymamy wszystkie potrzebne materiały do zapoznania się i czas na wnoszenie swoich uwag.

Dopiero dostałem tę mapkę (dobre i to na początek) i nie zdążyłem jeszcze jej przeanalizować, bo obiecałem ją tu wrzucić jak tylko dostanę. Ale dwie rzeczy rzuciły mi się już w oczy:

1. Zygzakowy objazd ogrodu botanicznego, co jest według mnie nieporozumieniem,
2. Nowy, rowerowy most na Wiśle - prawie spadłem z krzesła z wrażenia...
...i ze śmiechu :woohoo: Pamiętam, że ktoś kiedyś puścił taki żart primaaprilisowy na Facebooku :lol: czy czasem nie Michał Czepek?

No to łapcie mapkę:

Plik załącznika:

Nazwa pliku: 03.Docelow...rowa.pdf
Wielkość pliku:3,733 KB
Mój rower napędza piękna przyroda :silly:
Za tę wiadomość podziękował(a): Uthark, Pietrek, Krzyś, MARCINHD, Red

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/06 15:52 #19141

  • Davis
  • Davis Avatar
  • Wylogowany
  • Admin
  • Salsa - adventure by bike
  • Posty: 627
  • Otrzymane podziękowania: 1219
  • Oklaski: 11
W przyszłości będziemy korzystać z §3 pkt5 załącznika do załączonej uchwały, który umożliwia organizacji pozarządowej, w zakresie prowadzonej przez nią działalności statutowej zwrócenie się z wnioskiem o przeprowadzenie konsultacji społecznej.
www.bip.grudziadz.pl/unzip/grudziadz_5512/konsultacje_spoA_eczne_Dz_Urz_99.pdf
"Dopóki nie skorzys­tałem z In­terne­tu, nie wie­działem, że na świecie jest ty­lu idiotów" - S.Lem

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/06 13:44 #19138

  • j23
  • j23 Avatar
  • Wylogowany
  • Rowerowy Zapaleniec
  • turystyka i rower - dwie nierozłączne pasje.
  • Posty: 575
  • Otrzymane podziękowania: 626
  • Oklaski: 0
O dziwo konsultacje odbędą się w godzinach popołudniowych !
:ohmy:
Zwykły rower jest pojazdem napędzanym siłą mięśni.
Rower jadący pod górę jest pojazdem napędzanym siłą woli.

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/06 11:15 #19136

  • slimak
  • slimak Avatar
  • Wylogowany
  • Bywalec
  • Posty: 122
  • Otrzymane podziękowania: 47
  • Oklaski: 1
Informacja 3 dni przez terminem to oczywista kpina ze społeczeństwa i całej tej koncepcji. W przypadku planów zagospodarowania mamy miesiąc na składanie uwag, a tutaj ile? Kilkanaście minut?
Za tę wiadomość podziękował(a): krzys80

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/06 10:17 #19133

  • zbigniew
  • zbigniew Avatar
  • Wylogowany
  • Zaglądacz
  • Posty: 56
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: -3
Scenariusz prowadzenia konsultacji z mieszkańcami jest w rękach gospodarzy miasta.

Uważam że takie konsultacje powinny trwać jakiś czas (np. miesiąc), od wyłożenia projektu we wskazanym miejscu.

Takie spotkanie 9 pażdziernika jest zdecydowanie za wcześnie.
Za tę wiadomość podziękował(a): krzys80, MARCINHD

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/06 10:06 #19132

  • Matołek
  • Matołek Avatar
  • Wylogowany
  • Arcyklista
  • rowerzysta - turysta ((o:
  • Posty: 5014
  • Otrzymane podziękowania: 3866
  • Oklaski: 56
slimak napisał:
Jest oficjalne zaproszenie na konsultacje.
grudziadz.pl/pl/news/content/6837

Na 3 dni przed spotkaniem i bez możliwości wcześniejszego zapoznania się z konsultowaną dokumentacją, do tego po naszej interwencji.

Tymczasem mam już odzew od wykonawcy, który zobowiązał się nam przesłać drogą elektroniczną swoje materiały. Jak tylko je dostanę, to je tu zamieszczę.

Pozdrower
Mój rower napędza piękna przyroda :silly:
Za tę wiadomość podziękował(a): krzys80, slimak, Krzyś, MARCINHD

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/06 08:18 #19131

  • slimak
  • slimak Avatar
  • Wylogowany
  • Bywalec
  • Posty: 122
  • Otrzymane podziękowania: 47
  • Oklaski: 1
Jest oficjalne zaproszenie na konsultacje.
grudziadz.pl/pl/news/content/6837
Za tę wiadomość podziękował(a): krzys80, MARCINHD

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/06 07:26 #19130

  • Matołek
  • Matołek Avatar
  • Wylogowany
  • Arcyklista
  • rowerzysta - turysta ((o:
  • Posty: 5014
  • Otrzymane podziękowania: 3866
  • Oklaski: 56
Wysłane :)

Plik załącznika:

Nazwa pliku: SRG-EA-01-...acje.pdf
Wielkość pliku:73 KB
Mój rower napędza piękna przyroda :silly:
Za tę wiadomość podziękował(a): krzys80, pieter, MARCINHD

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/05 22:10 #19128

  • piowini
  • piowini Avatar
  • Wylogowany
  • Rowerowy Zapaleniec
  • Posty: 620
  • Otrzymane podziękowania: 697
  • Oklaski: 8
Ja to rozumiem jako zaproszenie i postaram się pójść na to spotkanie.
jazda rowerem ma być przyjemnością a nie walką

Koncepcja rozwoju infrastruktury rowerowej wraz z jej rozbudową 2014/10/04 18:51 #19071

  • cynik
  • cynik Avatar
zgadza się, teraz wszystko jest ok, zero manipulacji ;)
Czas generowania strony: 0.145 s.